بابلسر

مجتمع تجاری و تفریحی سیتی سنتر-
قبل از دریا کنار
تماس با ما

09120579166
09116540080
مدیریت حسینی

قائمشهر

خیابان ساری-ورزشگاه شهید  وطنی-
مجتمع دریای نور
تماس با ما

0911-654-0080
0922-939-1481
مدیریت حسینی

سوالات پر تکرار

شومینه برقی ها محیط را گرم میکنند؟
همان‌طور که از نام این محصول پیداست، تولید گرما در این وسیله گرمایشی با بهره‌گیری از انرژی الکتریکی انجام می‌شود. شومینه برقی دارای یک هیتر و سیستم کانوکشن است و می‌تواند محیط مدنظر شما را به شکل یکسان گرم کند.
 
شومینه های گازی گرمایش خوبی نسبت به بخاری های متداول دارند؟

شومینه‌های گازی، گرمایش و ظاهر شعله طبیعی را بدون نیاز به تمیز کردن خاکستر ارائه می‌دهند. محبوبیت این شومینه‌های گازی در سال‌های اخیر افزایش یافته که دلیل این مسئله راحتی استفاده و بازدهی انرژی بیشتر است. ویژگی‌های اصلی شومینه‌های گازی، نحوه خروج گازهای احتراقی و ساختار فیزیکی آن‌ها است.

در نصب شومینه های مدرن نیاز به نصب دودکش یا لوله گاز میباشد؟

 برای راه ‌اندازی و نصب شومینه‌ها نیز ‌می‌توان گفت که هریک از شومینه‌های گازی با توجه به ساختار و متریال مورد استفاده هنگام ساخت، دارای نکات و روش‌های نصب مختلفی هستند. به‌ عنوان مثال، در شومینه‌های گازی چدنی، بدنه و ساختار شومینه از قبل در کارگاه ساخته ‌می‌شود. تنها نکته‌ای که هنگام اجرا و نصب این شومینه‌ها باید به آن توجه شود، اتصال صحیح کوره به لوله خروجی دودکش است که با استفاده از مصالح سیمانی و نسوز انجام خواهد شد. 

برای نصب و راه اندازی در ویلا ها و منازل شخصی کاربردی هستند؟

این نوع از شومینه‌ها به دلیل طرّاحی زیبا و کاربردی خود به راحتی توانایی رفع نیازهای یک خانواده‌ی 5 تا 7 نفره را دارند و شما می‌توانید لحظات دلنشینی را با استفاده از این ویژگی‌ها سپری نمایید و تعطیلات خود را به بهترین شکل ممکن رقم بزنید. برای این منظور شما می‌توانید بر اساس متراژ محوطه‌ی حیاط خود مدل مناسبی از شومینه را تهیه نمایید و از مزایای گفته شده بهره‌مند گردید.

ایا کارهای شما دارای ضمانت میباشد؟

همه شومینه های مجموعه دارای 2 سال گارانتی میباشد

تماس با مشاورین مجموعه
شرکت لاکچری شومینه با تیم فروش حرفه ای و پشتیبانی و مشاوره رایگان آماده خدمت به شما عزیزان می باشد. از این رو برای انتخاب انواع شومینه ،باربیکیو، آتشدان با شماره های تلفن های ما در تماس باشید

تماس با ما در ساعت کاری 9 صبح تا 9 شب

شماره تماس پشتیبان مجموعه 

0911-683-7703 ​

تماس با ما

مشخصات فردی(ضروری)
ایمیل(ضروری)
پیام خود را برای ما بنویسید
چرا باید لاکچری شومینه را برای خرید شومینه انتخاب کنید؟

لاکچری شومینه به دلیل سابقه‌ی بالای خود ( 10 سال )  در زمینه‌ی فروش شومینه می‌تواند بهترین مدل‌ها را به شما پیشنهاد دهد و شما را در این زمینه راهنمایی نماید.
این فروشگاه معتبر تمامی محصولات و شومینه‌ها خود را با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد و بزرگ‌ترین مرجع برای تهیه ابزار و لوازم مورد نیاز برای سرویس شومینه‌ های مناسب ویلا و شومینه‌های خانگی محسوب می‌شود و شما با مراجعه به فروشگاه لاکچری شومینه می‌توانید بدون صرف هزینه‌های گزاف به خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.
در نظر داشته باشید لوازم و شومینه های موجود در مجموعه لاکچری شومینه دارای 2 سال گارانتی نیز میباشد.